In 2023/2024 Sint-Michielsgestel

Elk rikseizoen wordt in december het NK Rikken en in mei het WK Rikken georganiseerd in 1 stad/gemeente. Deze stad/gemeente mag zich gedurende dat seizoen ‘Rikhoofdstad van Nederland’ noemen. De/een plaatselijke rikclub, -vereniging, -gezelschap organiseert namens en in samenwerking met Stichting Rikken Nederland en IWWA in dat seizoen het NK en WK.

In 2023/2024 is dat rikclub 'Kwintet' en Rikhoofdstad 'Sint-Michielsgestel'.

Word ook Rikorganisator en/of Rikhoofdstad!

Interesse om het NK en WK gedurende een seizoen te organiseren en/of uw gemeente/stad als rikhoofdstad gedurende dat seizoen te laten gelden? Meld je dan hieronder aan. Wij nemen als Stichting Rikken Nederland, contact met u op.

Interesseformulier Rikhoofdstad/Rikorganisatie van seizoen…

Vul hieronder het interesseformulier in. Wij nemen dan contact op om het bovenstaande te bespreken. Samen kunnen we op maat gemaakte ondersteuning bieden.